زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 6:40 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

ads
تعداد بازدید 304
نویسنده پیام
n-i-m-a
آنلاین

ارسال‌ها : 32
عضویت: 13 /8 /1391
محل زندگی: ساری
سن: 19
شناسه یاهو: helalnodar59
تشکرها : 9
تشکر شده : 9
چرا هرمل هدف بیشتر حملات تروریستی در لبنان است ؟
محمد الساحلی خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از منطقه «بقاع» لبنان درباره حمله انتحاری روز گذشته به یک ایست بازرسی ارتش لبنان در نزدیک روستای هرمل در شمال شرق این کشور گزارش داد: آخرین اطلاعات و گزارش ها در این خصوص حاکی است که ارتش لبنان در مکان انفجار مدارک جعلی شخصی را یافته است که احتمال دست داشتن او در این انفجار مطرح است.
وی افزود: نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی لبنان همچنان در حال تحقیق در محل انفجار هستند. منطقه همچنان تا زمان تکمیل روند تحقیقات بسته است.سازمان اطلاعات ارتش لبنانی فردی به نام «حسن قاسم اطرش» را در ارتباط با انفجار هرمل بازداشت کرده است.
نوار الساحلی عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در این خصوص به خبرنگار این شبکه گفت: هرمل به علت نمادین بودن است که هدف حمله قرار می گیرد. هرمل نماد مقاومت است و شهدای زیادی را در رویارویی با صهیونیست ها و تکفیری ها داده است و از این روست که اکنون هدف حمله قرار می گیرد.
وی گفت: هدف از حمله انتحاری دیروز ارتش لبنان بود. ارتش لبنان بهای حمایت از امنیت کشور و امنیت شهروندان را می دهد. ما اکنون در جنگ نامحدود با تروریست ها هستیم که هیچ تفاوتی بین مناطق مختلف لبنان و شهروندان آن قائل نیستند.
الساحلی تصریح کرد: تروریست ها تمایزی بین شیعه و سنی قائل نیستند. این تروریست ها هستند که در مناطق دیگر جهان و منطقه مانند یمن، مصر، سوریه، سومالی و تونس به قتل و کشتار مشغول هستند. برخی از فعالان سیاسی لبنانی باید به اظهارنظرهای سخیفانه که این انفجارها و حملات را به حضور حزب الله در لبنان مرتبط می کنند پایان دهند زیرا تروریسم سازمان یافته و فعال در عرصه بین المللی است که برخی طرف ها از آنها حمایت مالی می کنند.
وی افزود: دولت جدید در لبنان باید بداند که سراسر لبنان هدف حملات تروریستی هستند و موضع منسجمی در این خصوص اتخاذ کند.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان درباره دولت منافع ملی در لبنان نیز گفت: منافع و مصلحت ملی لبنان این است که با یکدیگر متحد شویم و از سخنان طایفه گرایانه و مذهبی که سبب دودستگی می شود پرهیز کنیم.


امضا کاربر
نـــیمـــا صالحی ..
معاون جذاب آنلاین
.. پایه ام !

( به قول
امیر مواظب خودتون و خوبیاتون باشین )
یکشنبه 04 اسفند 1392 - 18:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :