loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 21380 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (112)
سوال:

با عرض سلام چگونه درس بخوانیم تا موفق در ازمون های ورودی تیزهوشان و نمونه شویم با تشكر


جواب ما به شما:

برای موفق شدن در این آزمون توجه كردن به نكات زیر مفید است: داشتن برنامه روزانه : شما باید هر روز فهرست كارهایی كه می خواهید انجام دهید به همراه ساعت انجام هر كدام از آن ها را داشته باشید و در آن كاری كه شما را برای این آزمون آماده می كند بگنجانید. استفاده از كتب مربوطه: بهترین راه برای موفقیت در چنین آزمونهایی آشنایی با سوالات و تمرین و تكرار این سوالات است به طوری كه شما بعد از تدریس هر درس توسط دبیر مربوطه و خواندن دقیق آن باید سوالات چند گزینه ای مربوط به آن درس را با خود تمرین كنید. استفاده از تجارب افرادی كه در این آزمون قبول شده اند: افرادی كه سال قبل در این آزمون شركت كرده اند و قبول شده اند را شناسایی كنید و از تجارب آن ها استفاده كنید. استفاده از تجارب دبیران: شما می توانید از دبیران مربوطه نیز در این زمینه راهنمایی بخواهید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1395/09/07 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

بچه ها من پایه ششم هستم و هنوز چند ماه مانده که ازمون نمونه دولتی و تیز هوشان بدم ولی من از همین حالا شروع به خوندن درس کردم تا بتونم حتما قبول شوم من برای کسانی که میخواهند ازمون بدهند جوانمردانه برایشان دعا و ارزو دارم قبول شوند من برای شمادعا میکنم شما هم برای من دعا کنید تا قبول شوم

این نظر توسط دیبا در تاریخ 1395/08/07 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

من هر روز چند ساعت درس بخونم تا قبول بشمشکلک

این نظر توسط روزبه در تاریخ 1395/08/01 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

برایمان دعا کنید من خیلی استرس دارم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1395/07/30 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی به نظر من اون کسانی تیز هوشان قبول می شن که واقعا تلاش کنن و شایستگی اون رو داشته باشن دیگه میدونن درس رو برای خودشون می خونن دیگه دیگران بزور نمیگن برو درس بخون وانسان ان وقت پیشرفت میکنه که حس رقابت داشته باشه وبخواد که حتما موفق بشه وباعشق درس بخونه هدفش مشخص باشه و با پیشرفت خودش امیدش پیشتر بشه واخر سر موفق میشه . متشکرم از سایت خوب ومفیدتون ... \'شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاسین در تاریخ 1395/07/26 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام تیزهوشان شرکت کنم واسم دعا کنیید و بگید چه کتابایی بخونمشکلک

این نظر توسط alireza در تاریخ 1395/05/16 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من سال دیگه میخوام آزمون بدم میشه کمک کنید؟

این نظر توسط آیناز در تاریخ 1395/05/04 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

من نمونه رتبه اول استان شدم اما تیزهوشان قبول نشدم ولی واسه ذخیره چرا قبول شدم اما ظرفیت تکمیل بود و ند جالب اینجاست کسایی که تیزهوشان قبول شدن تو نمونه عقب من بودن.من چون شانسی زدم قبول نشدم پس به عنوان یه آدم با تجربه میگم شانسی نزنید.امسلمسال سوم راهنمایی هستم و دوباره آزمون دارم برام دعا کنید..

این نظر توسط گلناز در تاریخ 1395/04/26 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

من امسال امتحان دارم می ترسم قبول نشم حسابی استرس دارم

این نظر توسط دخترونه در تاریخ 1395/04/25 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
می خواستم بگم من تو تیزهوشان قبول شدم
من وقت نداشتم درس بخونم واسه همین تو کلاس خیلی خوب گوش می کردم از کتاب جامع خیلی سبز هم استفاده کردم

این نظر توسط سونیا مصطفوی در تاریخ 1395/04/13 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

هورا من تیزهوشان 96-95 قبول شدم سخت بود ولی خوب زدم
پاسخ : تبریک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 231
  • بازدید امروز : 970
  • باردید دیروز : 1,440
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7,134
  • بازدید ماه : 25,962
  • بازدید سال : 178,568
  • بازدید کلی : 13,457,689
  • کدهای اختصاصی