loading...
مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1519 جمعه 03 دی 1395 نظرات (2)

دانلود آهنگ چرا امیر تتلو و رضا پیشرو + تکس

%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%aa%d9%84%d9%88-%d9%88-%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%88

 

♫♫♫

من چرا چاقو گذاشتم تو کمرت

چرا استرس دارم ، چرا ترس رو از رو نبرم ؟

چرا هنو دلهره هست تو بدنم

چرا توهما منو از تو زدن

چرا اومده هرچی انگشت و دست رو من

مگه نمیبینی مصدومم

♫♫♫

 

اون هم حواسش بود و هم منو دید و از قصد اومد

آدما میزنن هرجا یه جور بی رحمن

تو رو نمیبیننت اما یه روز میفهمن

چرا باس حس بره دل ببینمت منتظر چی ام من

چرا باز اسپری فلفل جیبمه خب براچی میجنگم

چرا مگه جنگله

چرا هرکی عین ما نی یه لجن انگله

چقد بده خدایی

چرا انقده قضاوته مگه خداییم

چرا دیگه تو خونه ی من برای تو جا نی

مگه خالق همه ی خونه ها خدا نی ؟

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

دانلود و متن آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو بنام چرا

♫♫♫

چرا ضربان قلبم بالا نیست

چرا دلهره ، چرا چته چه مرگت شده

چتـه چه مرگـت شده

چرا از محبت خالی شدیم

با اینکه دل پُره

چرا ، چـــته چه مرگــت شــده

چته چه مرگت ..

♫♫♫

آ.. در خونه وا میستم

امید نی برم تو

خونه تاریکه چرا

همه چیز من کو

اون همه چیز من بود

همه چیز من بود

چرا تا اینو فهمید

یهو بد و ولو شد

چرا زد شکوندش همه پل های پشتو

چرا اینطور شد

چرا ندید جلوشو

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

با قلب شیر ، سر به زیر ، جنگ دیو رفتم

محو این بردگی تو صحنه گیر کردم

هرچی پیش رفتم و تو ذره بین کردم

دووید بازم مقصد ، دووید بازم مقصد

چه کردی پسرک ولگرد

تو ورود ممنوع های یه طرفه حیرت

خاموش کردیم جهنم ساکت و سیلم

من زنده ام روی پله های نفرت

تا انتهای ذهنم

این دیوونه هی رفت

چت زده تو برف

چند هزار و یک شب

ترسامو از بین بردم

موزیک تمام زندگیمه بهش وسواس دارم

و حرسم خوردم ، حسم محرض

اسمم کهنه است ، چشمم گربه است

هی سخت تر شد و من لذت بردم

انقد مردم فرشته ها بهم گفتن بشکن

من شکستم ، تو عشقم پختم

چرا پیاده روی هام زیاد شدن انقد

با هرکی چشم تو چشم میشم

میخوام پای چشاشو سیاه کنم

نفرت گرفته قلبمو و عشقم گریه اش گرفت و تنهام گذاشت

نمیدونم الان کجاست

نمیدونه الان کجام

نمیدونم فردام کجام

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

دانلود آهنگ چرا امیر تتلو و رضا پیشرو با لینک مستقیم

♫♫♫

من چرا چاقو گذاشتم تو کمرت

چرا استرس دارم ، چرا ترس رو از رو نبرم ؟

چرا هنو دلهره هست تو بدنم

چرا توهما منو از تو زدن

چرا اومده هرچی انگشت و دست رو من

مگه نمیبینی مصدومم

♫♫♫

 

اون هم حواسش بود و هم منو دید و از قصد اومد

آدما میزنن هرجا یه جور بی رحمن

تو رو نمیبیننت اما یه روز میفهمن

چرا باس حس بره دل ببینمت منتظر چی ام من

چرا باز اسپری فلفل جیبمه خب براچی میجنگم

چرا مگه جنگله

چرا هرکی عین ما نی یه لجن انگله

چقد بده خدایی

چرا انقده قضاوته مگه خداییم

چرا دیگه تو خونه ی من برای تو جا نی

مگه خالق همه ی خونه ها خدا نی ؟

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

دانلود و متن آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو بنام چرا

♫♫♫

چرا ضربان قلبم بالا نیست

چرا دلهره ، چرا چته چه مرگت شده

چتـه چه مرگـت شده

چرا از محبت خالی شدیم

با اینکه دل پُره

چرا ، چـــته چه مرگــت شــده

چته چه مرگت ..

♫♫♫

آ.. در خونه وا میستم

امید نی برم تو

خونه تاریکه چرا

همه چیز من کو

اون همه چیز من بود

همه چیز من بود

چرا تا اینو فهمید

یهو بد و ولو شد

چرا زد شکوندش همه پل های پشتو

چرا اینطور شد

چرا ندید جلوشو

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

با قلب شیر ، سر به زیر ، جنگ دیو رفتم

محو این بردگی تو صحنه گیر کردم

هرچی پیش رفتم و تو ذره بین کردم

دووید بازم مقصد ، دووید بازم مقصد

چه کردی پسرک ولگرد

تو ورود ممنوع های یه طرفه حیرت

خاموش کردیم جهنم ساکت و سیلم

من زنده ام روی پله های نفرت

تا انتهای ذهنم

این دیوونه هی رفت

چت زده تو برف

چند هزار و یک شب

ترسامو از بین بردم

موزیک تمام زندگیمه بهش وسواس دارم

و حرسم خوردم ، حسم محرض

اسمم کهنه است ، چشمم گربه است

هی سخت تر شد و من لذت بردم

انقد مردم فرشته ها بهم گفتن بشکن

من شکستم ، تو عشقم پختم

چرا پیاده روی هام زیاد شدن انقد

با هرکی چشم تو چشم میشم

میخوام پای چشاشو سیاه کنم

نفرت گرفته قلبمو و عشقم گریه اش گرفت و تنهام گذاشت

نمیدونم الان کجاست

نمیدونه الان کجام

نمیدونم فردام کجام

♫♫♫

چرا نمیدی بینمون یه تازه ورود راه

چرا نمیفهمیم داره غروب راه

چرا هی همو تنها میذاریم

بهم میخوره حالم از فاز فرودگاه

♫♫♫

دانلود آهنگ چرا امیر تتلو و رضا پیشرو با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 861
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2212
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 231
  • بازدید امروز : 805
  • باردید دیروز : 1,440
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6,969
  • بازدید ماه : 25,797
  • بازدید سال : 178,403
  • بازدید کلی : 13,457,524
  • کدهای اختصاصی